Jobbjobbjobb



Jag skojar inte när jag säger att jag har ont i varenda muskel i kroppen!
Vi har jobbat sjukt hårt och bra idag. Jag utomhus och Daniel inomhus.
Jag har rivit upp alla fula buskar som bara stod vildväxta tillsammans
utanför vårt köksfönster. Jag var ju dum nog att glömma ta en före bild
på detta så ni får tyvärr bara en efter... =/



Ni ser dom fina jordfläckarna på gräsmattan? ;) Där har det varit
buskar och dylikt. I mitten har det stått ett träd som tidigare ägare kapat.
Jag ville få bort hela stubben, men det slutade med att jag våldade lite
och gav sedan upp och lämnade det åt Daniel, haha :)



Här ska det så småningom bli något fint. Har ni tips och ideér så skriv gärna,
allt är välkommet! Jag funderade på om man kanske skulle lägga lite större
stenar för att rama in och sedan ha något litet bord där kanske?
Har lite ideér på växter och så...men inget bestämt ännu. Jag ska klura
lite mer :)



Min middag! efter en hård arbetsdag så avnjöt jag en middag bestående av
en pepparbiff (veg) pestoblandat ris, hemlagad rattatoui (tack mamma!)
och grönsaker. Till det drack jag en ny favorit, apelsin/granatäpple. Mums!


Nu ska jag vila lite innan vi sätter igång här inne igen... Men det är kul!

Vi hörs snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0