Detta är påbörjat




Hello!


Här kommer lite godbitar av vad vi har hunnit göra och saker som vi påbörjat men inte hunnit slutföra ännu.


Vårt första tillfälliga sovrum, före:


(Detta rum kommer så småningom tjäna som gästrum) påbörjat:


Sovrummet: Daniel har fixat nya lister till fönsterna samt en fin fönsterbräda :)
Ser ut som att den bångnar på bilden av någon anledning :S Det gör den inte.





Förutom detta så har vi även påbörjat renovering i utrymmet när man kommer upp för trappen.
Det vi har gjort där är att vi har byggt igen öppningen där den andra dörren till ett av sovrummen satt.
slitit bort lister och trappräcke för att kunna måla på något som gör att tapeten fäster, kom inte ihåg
vad det hette nu. Daniel blir bara irriterad när jag säger tapetklister :P Så det är spackling och målning
som väntar. När ekonomin sedan tillåter är planen:

*Nya dörrar till alla rum
*Golv och tak lister
*Nytt golv i gästrum samt utrymme när man kommer upp för trappen

Vi har stora planer men för tillfället extremt snål ekonomi, så vi tar det som det kommer.
Men det känns extremt kul att det går framåt, snart kanske man vågar bjuda hem folk också ;P

Detta har inget att göra med inredningen men STORT TACK till min mamma som har ställt upp och hjälpt oss enormt mycket genom att ta hand om vår tvätt i två dagar och hjälpt oss "komma ikapp" efter flytten.
Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sedan ska jag gå och hälsa på min mamma <3


Kommentarer
Postat av: Kinn

varför är mammor så bra på tvätt? Min mamma brukar fasen alltid ta hand om våran tvätt då hon kommer hit. Hon tycker att det är KUL att tvätta i våran tvättstuga (?!?!) haha

2009-09-17 @ 23:27:20
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0