I'm back!

hej igen!


Vi har hunnit göra lite mer i radhuset men jag har inte kunnat ta några bilder på det vi gjort ännu, eftersom batteriet i min kamera dog och jag hade fipplat bort laddaren under flytten. De bra nyheterna: Laddaren är återfunnen och kameran har batteri igen, så förbered er på massfotning ;) nej, så mycket har vi väl inte hunnit, men en del i ala fall och det är alltid något :)

Jag funderar fortfarande på vad jag ska göra med framsidan, trädgården alltså. Söker inspiration och hoppas hitta något riktigt snyggt till våren :) men för tillfällt så håller vi fortfarande på med övervåningen. Det är ett stooort projekt vill jag lova. större än vad jag väntat mig.

Idag jobbar jag men när jag kommer hem igen ska jag måla väggar :D Ingen rast ingen ro. Men jag njuter av att få vara produktiv och åstadkomma saker. Fler bilder kommer inom kort.

Trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0