Material inköp

Hej!


Idag har vi shoppat loss på K-rauta. Dagens inköp blev taklister, spackel och färg.
Det går mängder av färg och spackel kan jag lova. Hela kalaset landade på ca 1800:-
Då har vi fått tillbaks pengar från riksbyggen efter eget utlägg för golvet så det var trevligt :)

Älskling har varit jätteduktig och slipat där uppe nu så jag ska bege mig upp och måla
innan vi ska gå över på mysmiddag hos mina föräldrar för at fira en väldigt speciell händelse...
Daniel har dock gett sig tusan på att han ska få upp listerna i kväll men vi får väl se hur det går.
Vi kommer nog inte vara hemma förrän nio i kväll och då har vi andra plikter som väntar, djur som ska rastas,
lite småstdäning osv osv. Huslivet tar på krafterna, men det är bara kul. Allt känns ljust!

Nu: Upp och måla så Daniel får slappna av lite innan middagen :)

Kommentarer
Postat av: Kinn

ååååh! jag vill också flytta!

Måste ju svänga förbi snart och se hur allt blir! är ju så sjukt nyfiken!

2009-09-23 @ 21:49:41
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0