Nu händer det!




Godmorgon!

Nu händer det grejer kan jag lova! Ojojoj, Håll utkik här i helgen då bilder kommer upp inom kort.
Jag fick den största överraskningen någonsin igår. Bild på den kommer också, jag lovar :)

Igår var jag på Rusta med Julia och shoppade lite inköpslistan löd:

väggfärg
utebelysning
tapeter

och så självklart lite annat krimskrams ;P

Idag ska vi jobba som djur här hemma. Det som förhppningsvis ska bli klart är:

Överraskningen
golv, listning och fondvägg i gästrummet
golv i hall och walk in closet på övervåningen
ta bort alla fulgarderober från övervåningen  och hänga in kläder i walk in closet
måla väggar i hall där uppe samt fondvägg
Möblera och städa undan där uppe

städa övriga huset! välbehövligt.... Som sakt, håll utkik här, det händer en hel del i helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Kinn

Det skulle vara underbart! men ja vet inte om Ronny ska ut ikväll så då lär ja ändå sitta hemma.. men jag hör av mig ^^

2009-09-26 @ 11:44:47
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0