Bättre sent än aldrig?




Hej och oj vilken kass uppdatering av mig!

Jag ber om ursäkt! Här kommer iaf det efterlängtade bilderna på vad som händer här hemma :)

Före: (här har vi dock hunnit slipa upp trappen och slitit bort plastmattorna
som låg på varje trappsteg)


Efter: (lite dammig men det får ni leva med :P ) vad tycks?



Och sist men inte minst! mitt favoritställe här hemma just nu:



Bilden gör inte sängen det rättvisa... Men nu är den äntligen helt färdig!
Det är detaljer av träd på draperierna, så det känns som att ligga i en skog
när man tänder lampan för att läsa om kvällen. Hur mysigt som helst!

Nästa projekt som ska vara fotat och utlagt här innan helgen är slut...får ni vänta och se vad det blir ;)
Men innan helgen är slut ska jag verkligen försöka ha fått upp det här! :)

Vi ses snart!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint det ser ut!! :D

2010-01-15 @ 11:19:56
Postat av: Sanna

Trappen blev ju skitsnygg! Vill också renovera men kanske bra att jag inte har ett hus just nu eftersom jag har tillräckligt mycket att göra på min Måste-Lista

2010-01-16 @ 02:53:03
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Kinn

Trappan vart ju superfin! :) VI måste ju verkligen komma å kolla snart! känns som att vi missar allt som händer och bara kommer se det färdiga resultatet! :P

2010-01-28 @ 19:25:48
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0