I'm back

Nu har jag varit sådär usel på att uppdatera igen! Men det mesta i mitt liv har stått still sen jag blev av med jobbet den 23/12 -09. Nu har jag börjat leva igen och ska försöka ta tag i hemmet också. Idag har jag målat den extremt fula furu listen som de tidigare ägarna satt upp så nu är den vitlackad och fin. Sedan gick jag lös på trappen och slet bort alla fula plastmattor från stegen. Just i detta nu så håller min snickarhunk på att slipa dem jämna och fina så att vi kan måla sen :) Bilder kommer när projektet börjar ta sig! Och denna gång kom jag ihåg före bilder på trappen iaf ;)

puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska bli spännande att se sen :) Tur du fått en kamera så du kan lägga upp massa bilder ;) :P



Jag tycker vi kan ta den där Nyårsmiddagen framöver istället! Nu i Januari har jag inte ett öre, men kanske i början av februari?

2010-01-06 @ 03:28:50
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0