Mitt senaste projekt, done!




Hej!

Här kommer bilder på det senaste projektet, som jag slutförde för bara några minuter sedan!
Detta finns som väggord, men jag insåg att det skulle bli galet dyrt att köpa ett i den här storleken,
så det jag har gjort är att jag skrev ut texten på ett OH-papper och riktade sedan bilden mot väggen
och målade sedan. Pris för mig att göra det själv, ca 200:- med penslar och färg. Helt ok för min budget!
Vad tycks?



Det var dock inte helt lätt kan jag lova! Detta var vad jag fick stå på för att nå ända ut...



Behöver jag ens säga att jag skakade på handen? :S extremt, EXTREMT höjdrädd! :P
Men resultatet blev bra och jag är nöjd :) Ett steg närmre mitt drömboende!

Nu blir det hallonpaj med glass som belöning för mitt hårda arbete! :]



Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit det där såg inte stabilt ut för fem öre!

Men snyggt blev det!

2010-01-20 @ 01:26:40
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0