Inspiration

Återigen så har jag självklart glömt "före" bilden, men i detta fall känns det lika bra för det känns nästan pinsamt att visa upp slagfältet som rådde ute i inglasningen... Men såhär ser det i alla fall ut nu!


Nya utegruppen från JYSK (paketpris 3500:-)


Tavla från "Backmans"

Jag är riktigt nöjd! Har dock mer planerat för mitt underbara uterum, här kommer lite inspiration från Clas Ohlson:


Klotlykta 12,5cm 19:- (ord.49:-) finns även i vitt.


Blomkruka i konstrotting 2-pack 349:-




Hänglykta för värmeljus 29:-


Oljelampa i cement 99:- (ord. 129:-)

Jag älskar att få inspiration direkt hem i brevlådan! Detta satt jag och kikade på ikväll medans jag åt min sallad i uterummet vid min nya underbara utegrupp


Köpte en kycklinsallad på ICA men gjorde om den lite ;) -kyckling
+mozzarella, soltorkade tomater, pinjenötter och salladsdressing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0